لطفا متن تصویر را وارد نمایید

آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
دانلود دفتر‌چه راهنمای باشگاه مشتریان افق کوروش

باشگاه مشتريان افق كوروش با هدف رضايت مندي مستمر مشتريان وفادار ايجاد گرديد . فضايي كه در آن با برقراري ارتباطي صميمي به درك لحظه اي نيازهاي شما ميپردازيم. دغدغه ي ما علاوه بر تامين نيازهاي ضروري عموم مشتريان در فروشگاههاي افق كوروش ، فراهم نمودن محيطي در قالب باشگاه مشتريان با طرح تخفيف مازاد به همراه رفع نيازهاي رفاهي ، ورزشي، پزشكي و گردشگري جهت پر كردن اوقات فراغت اعضا به نحوي اقتصادي است. کافیست در هر بار مراجعه و خرید از افق كوروش ، کارت عضویت خود را به همراه داشته باشید تا از تخفيفات و امتيازات بهره مند شويد در هر لحظه، برای دریافت آگاهي از تازه ترین لیست مجموعه های میزبان شما در باشگاه مشتریان ، آخرین وضعیت کارت و امتیازات خود، به وب سایت افق كوروش (بخش باشگاه مشتریان) مراجعه فرمایید.

مشتريان عزيز این سرویس فعلا غیر فعال است

با ارسال عدد 16 رقمي كارت خود به سامانه ي پيامكي 20002242 كارت عضويت خود را فعال كنيد پس از دريافت پيامك فعالسازي با استفاده از نام كاربري و رمز عبور خود از طريق لينك فرستاده شده وارد پروفايل شخصي خود شده ، مشخصات خود را تكميل كرده و 5 امتياز از ما دريافت نماييد .

در اين طرح تعدادي كالا به صورت ماهيانه با تخفيف مازاد صرفا به اعضاي باشگاه مشتريان اعطا ميشود . مشتريان محترم ميبايست در هر نوبت خريد الزاما كارت باشگاه را جهت دريافت تخفيفات ويژه ي باشگاه به همراه داشته باشند

1. چگونه از امتيازاتم استفاده كنم؟

با مراجعه به ليست مراكز رفاهي و كليك بر روي معادلسازي امتيازات ، بر اساس ميزان امتيازي كه براي هر خدمت در نظر گرفته شده است، مركز مورد نظر خود را انتخاب نموده و از تخفيفات ويژه ي باشگاه مشتريان افق كوروش بهره مند گرديد.

2.رمز عبور خود را فراموش كرده ام.

در صفحه ي ورود با كليك بر روي دكمه ي " آيا رمز عبور خود را فراموش كرده ايد؟" ، صفحه اي براي شما باز خواهد شد . شماره همراه خود را وارد كرده و روي دريافت كد امنيتي كليك كنيد . حال براي شما يك پيامك فرستاده ميشود كه كد امنيتي در آن قرار دارد. كد را از داخل پيامك خوانده و در قسمت مربوطه وارد كنيد، سپس رمز عبور دلخواه تان را نوشته و يك بار ديگر تكرار كنيد .

3. كارتم گم شده است!

در صورت مفقود شدن کارت باشگاه، ابتدا یک کارت جدید باشگاه از فروشگاه تهیه نمایید :
- وارد پروفایل شخصی شده و بر روی گزینه "اعلام مفقودی کارت" کلیک نمایید. ظرف مدت 72 ساعت با شما تماس گرفته شده و امکان فعالسازی کارت جدید مهیا می گردد
و یا
- با مراجعه به سرپرست یا جانشین و اعلام مفقودی کارت، ظرف مدت 72 ساعت با شما تماس گرفته شده و امکان فعالسازی کارت جدید مهیا می گردد.